2010-11-11
 21:03:53

Utdrag 11/11-10

Idag har det varit fullt ös medvetslös. Var och lämnade bilen på Toyota kl 08. (Krockade vår bil för ett tagsedan)  Sen var det dags att inta Sahlgrenska och träffa Inger Bryman som är turnerläkare där. har ju inte varit där sen innan jag blev gravid så nu var det dags. Gjorde en gynundersökning, och jag fick äntligen äntligen äntligen recept på östrogen TACK HIMMEL vad skönt. Min kropp skriker efter östrogen som bara den.


Efter kl 14 imorgon kan jag hämta dom här uppe på vårt apotek. Sen var det hem, äta ett litet mellanmål. leka, lunch och dags för sjöfartsmuseet med Anna och Wilma. Alltid lika mysigt att spendera dagen i den glada sällskapet :) Vi hade mycket trevligt och tjejerna var allt facinerade av fiskar och annat. Dom börjar bli stora nu.


Nu har vi ätit middag, lekt och nattat Lillan som nu sover som en stock. Så här sitter jag med mitt älskade kaffe och är supertrött. Lämnar nog er tidigt ikväll.  

Nåja, fullt upp men dagen har varit riktigt bra.

KRAM






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: