2010-11-19
 22:39:37

18-19/11 - 10

Sorry, Sorry för dålig uppdatering!

I igår Var det dags för Nellie att footgraferas på Ö förskolan. de kom en fotograf dit och då passade vi på. Vi var där vid halvelva och sedan var det dags för lunch så A, jag och tjejerna styrde kosan mot belpark i slottis. Riktigt bra och stort så vagnarna fick bra plats. Men för att vara så dyrt är maten inte den bästa faktiskt. Så nu har jag sagt det.

Sen åkte vi till frölunda torg och jag fick beställt mina nya glasögon. Det känns jätte roligt och jag hoppas nu att jag blir nöjd med dom. Dom kommer om ca 3 veckor.

Kvällen bjöds på lugn och egentid vilket är det bästa med kvällarna nu för tiden.




Villa belparc



19/11

Idag var det faktiskt så att vi gick upp och gick med på babymassage. Vi fick bra tips och lära oss några rörelser man kan göra.

Sedan gick vi hem, käkade lunch. Vilade, åt mellanmål. Sen åkte lill och jag till F torg. Köpte henne en ny överall. Nu kollat Idol och intagit soffläge för längesedan. Ute snöar det och jag vill springa ut :)

Njut er Fredag <3



Storlek 80. Men den håller ju hela vintern :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: