2010-11-21
 21:04:55

20-21/11

20/11

Dagen började med frukost, lite mys och lek. Sedan tog vi oss ut till F torg och hittade present till lillans faster som fyllde år igår. Vi tog oss en liten sväng och en liten fika där. Sedan begav vi oss till hisingen för att ge presenten, äta god mat och tårta :) och krama på världens bästa fastrar och ingifta farbror :)

Vi åkte spårvagn nästan en timma och lillan var så duktig, det var bara i slutet hon ville komma upp från vagnen. På det sättet märker man att hon börjar bli stor nu. Hon ville sitta och kolla ut genom fönstret.

Vi var på kalaset till lillan blev för trött och vi hade ju inte tagit med oss vällingen. Så det blev ett rätt tidigt avslut och dags att packa in oss för en längre färd hem igen. Vi somnade nästan bums alla tre. Lill sov i vagnen men somnade ändå bra när vi kom hem.










21/11

Startade dagen vid halvåtta med att mysa med lillan. Sedan kom mamma och hämtade ss och vi gav oss ivög till Tjolöholm och julmarnaden där. Men puh så mycket folk. Alldeles för mycket folk och ja vi blev lite bevikna. Men vi fick till en bra dag i alla fall och lillan tyckte nog också det var givande :)

Sedan körde mor mig till ännu ett M pass och idag tränade jag med J och det är alltid kul att träna tillsammans med någon. Men guud vad kass jag var idag då. Nåja, jag rör på mig i vart fall. Hoppas ni har haft en bra elg hörrni. Beck och soffan här ..

KRAM





dear diary

Ska jag rädda din dag? Jag kan garantera att dina magmuskler får jobba lite om du kikar in min nya sida: http://deardiaryconfessions.blogg.se



På den här sidan kan du skicka in pinsamma/roliga händelser, helt anonymt, som du eller någon i din närhet har varit med om. GLÖM INTE att skriva in din bekännelse i "fråga mig-rutan" till höger på sidan!



Gillar du sidan får du jättegärna göra reklam för den på din blogg!



Enjoy ;)



PUBLICERAT: 2010-11-21, 21:31:19 | URL: http://deardiaryconfessions.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: