2010-11-26
 22:24:15

Gnisslande tänder ..

Orkade verkligen bry mig om datorn igår. Hade hela dagen full. Var först i Kallebäck hos L och sedan kom J på besök och käkade pizza :) Längtar efter nyår då vi alla ska fira tillsammans .. Ljungberg, Månsson Jaurelius och Sandsäter :)

Sedan igår kväll åkte vi in till stan med en trött liten tös .. Det var julspeciel på arkaden och dom hade öppet till kl 22. Det bjöds på vin, öl eller dricka, pepparkakor och massa annat. Det var 20 % i alla butiker så det blev lite shopping. Julklappar och en jätte fin topp till mig att ha på nyår och även ett armband till mig.

Idag stack lillan och jag iväg redan vid halvnio och tog bussen till mitt arbete Torslanda (JA, bilen är inte klar ännu) Det var lite advetsfika där och passade på att kolla upp att allt är ok inför min jobbstart 3e Jan.  Sedan åkte jag till F torg och hämtade mina nya glasögon :) Dom är inte alls som dom gamla och jag älskar dom, dom är jätte sköna ..


Fick se två små tänder i Nellies underkäke hos L igår. Vi gjorde skedtestet och upptäckte att ena tanden har brutit igenom. Lilla stumpan, det är därför du har varit så grinig!! Stora tjejen som kryptränar överallt.. i sängen, i sömnen, på golvet ja överallt.. Mammas duktiga!!



Top shop



Glitter


 




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: