2010-12-02
 08:45:36

Im alive!!

Jag lever!! Men jag har inte orkat blogga, men nu så. Here I am.

Godmorgon idag är det Torsdag 2e Dec vilket innebär att M och jag har varit ett par i 6 år och varit förlovade i 4 år. Morgonen började med frukost på säng som jag gav honom. Sen fic han sin present (jätte romantiskt) ett par överdragsbyxor från everest köpta på stadium. Men han blev nog glad i alla fall =) Sen gick hn till jobbet och lill och jag år lite frukost.

Vi var och grattade hennes faster Malin igår så det blev rät sent. Men inte ska hon sova nu för det inte. Hon vaknade redan vi 07 imorse fast vi trodde hon skulle sova lite längre.

Men nu ligger hon och snackar i sin säng fast jag tror hon är jätte trött. Vid 11 ska vi på tupperwhere (stavas kanske inte så men ..) party hos en tjej från föäldrargruppen, ska bli riktigt trevligt :)

Ikväll blir det mys och gos.

KRAM!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: