2010-11-10
 16:01:57

Utdrag 10/11-10

God förmiddag. Denna dagen har varit riktigt seg. Vi åt frukost och lunch men sen stack vi till Maxi i kba. Tänkte träffat S som var ledig men hon skulle göra ärenden och lillan blev så grinig så vi åkte hem. Shoppade lite mat och en blöjhink. Men fick också med mig en ny fondation och faktiskt ett nagellack, inte likt mig.



Nu har vi precis ätit lite mellanmål och lillan sover förmodligen. Vi brukar göra så när vi lägger henne på dagen att vi säger "vi ses sen sov nu gott" sen går jag ut. Hon ligger och vrider sig, men så länge hon inte skriker funkar det nätan bättre för henne för hon blir så uppspelt när vi står där inne. 



Jag tänkte faktiskt också försöka mig på att vila lite. jag är otroligt seg idag och lite huvudvärk.

Njur er Onsdag

KRAM!




Maxi har allting. Me ike mucho :)






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: